Περικλής Κονδυλάτος: Δέχθηκα απίστευτο μπούλινγκ, έφαγα ξύλο - iphonenewsgr

Παρασκευή 16 Απριλίου 2021

Περικλής Κονδυλάτος: Δέχθηκα απίστευτο μπούλινγκ, έφαγα ξύλο

 

Ο Περικλής Κονδυλάτος, ο σχεδιαστής κοσμημάτων που έγινε γνωστός από τη φετινή συμμετοχή του στο Survivor, μίλησε για το bullying που δέχτηκε στο σχολείο, αφού κάποιες φορές «έτρωγε» ακόμα και ξύλο από τους συμμαθητές του: «Λόγω των κακών συνθηκών που υπήρχαν στο σπίτι μας, ήμουν πολύ αποτραβηγμένο παιδί και ήμουν κλεισμένος στον εαυτό μου και πολύ απορροφημένος στη μεγάλη μου αγάπη, τα καλλιτεχνικά. Δεν είχα καθόλου επικοινωνία με τους συμμαθητές μου. Αυτοί το εξελάμβαναν ότι ήμουν ψώνιο και τους απέρριπτα. Το οποίο σε καμία των περιπτώσεων δεν ίσχυε. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να γίνομαι στόχος 
                                                                                                                                             Μετ. σε ιστότ. 
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σελίδες